martes, 15 de mayo de 2007

Els trencaclosques


EL TRENCACLOSQUES


Un trencaclosques té moltes peces des de dos fins al infinit .

Es classifiquen per colors

Hi ha dos maneres de fer-los: anar fent les vores primer o anar fent pel dibuix
del trencaclosques seguint els colors pel mig o pels costats.

Es millor que si no ets expert començar per un de 500 i anar pujant de peces fins que hi hagi més experiència .


Un trencaclosques relaxa , t’ajuda a pensar , captar idees també va bé per distreure’t i passar una tarda .

Els trencaclosques tenen dibuixos de quadres , paisatges , animals , fotos , persones de tot el que vulguis es pot fer ja que es fa amb cartró ,un foli i pega .

(procés)
- cartró
- full amb una foto
- enganxar
- tallar-ho en impremta fent les peces del trencaclosques.


Aquest trencaclosques hem va costar molt , vaig començar pels costats o vores. Ja que tot son animals blancs i negres hi han moltes cares. Vaig anar omplint el trencaclosques pel mig , quan mi poso no paro de col·locar peces. A vegades les col·loco mirant les peces i no m’equivoco. També classifico per colors per poder fer el trencaclosques en cert ordre. Sempre no ser perquè tinc la sensació que hem falten peces però dona la conclusió que les tinc totes. Hi te molts animals com : una guineu , ocells , un hasky , un mussol , una cabra ,
Una foca , un conill i un ós.

També hi ha trencaclosques 3D: de tres dimensions que es fan començant per una base i pujant amunt fent les parets. És molt divertit però has de anar amb molt de compte i es poden fer formes com la torre NORTE DAME i la torre EIFFELL i d’altres.

No hay comentarios: